Grafisk identitet

WordpressHjælpen laver først og fremmest brugervenlige, flotte og søgemaskineoptimerbare hjemmeside. Men derudover er vi, et kompetent team, bestående af nørder i både programmering og design fasen, således at vi er i stand til at hjælpe dig med din grafisk identitet eller programmere din kommende WordPress hjemmeside.Ved at have WordPressHjælpen til at tage sig af såvel den grafiske identitet som websitet – to ting, der hænger uløseligt sammen – opnår du en vis synergi i resultaterne. Identiteten og hjemmesiden passer med andre ord sammen i stedet for at bevæge sig væk fra hinanden.En grafisk identitet er ikke et fast begreb, men kan tilpasses alt efter hvad du har behov for og ønsker. Eksempler på ydelser, jeg kan levere, udover en solid hjemmeside:

Wordpress-logo-top_600x458

  • Logo – Dit logo skal bruges mange andre steder end hjemmesiden såsom på visitkort og i al print materiale. At have et godt logo betyder, at folk husker på dig, når de har brug for din ydelse. Et dårligt logo betyder, at du bare bliver endnu en af mange andre i glemslen.
  • Visitkort – Anno 2015 er visitkort i manges øjne noget gammeldags. Men lad dem bare grine. Et visitkort er stadig en glimrende måde at få nye bekendtskaber til at huske dig på. Passer dine visitkort sammen med din nye hjemmeside, bliver indtrykket fra de, der bruger dit visitkort til at finde frem til dig igen, kun endnu bedre.
  • Bannere – Bannerannoncering er ikke dødt; især ikke, hvis du har nogle gode sider at være partner med. Bannerne skal til gengæld passe til din hjemmeside, så de besøgende føler sig hjemme, når de endeligt bliver ført videre fra trykket på banneret til mødet med din hjemmeside.
  • Tryksager – Skal du have skabt andre tryksager laver jeg design hertil. Den rigtige tryksag fanger seerens opmærksomhed og får ham til at gå videre ind på hjemmesiden.
  • Mange andre ting – Alle former for elementer, tryksager og i det hele taget visuelle virkemidler falder ind under din grafiske identitet, som WordPressHjælpen kan hjælpe med at skabe for dig.

En rød tråd gennem kommunikationen

Det overordnede formål med en samlet grafisk identitet, i stedet for en masse forskellige bannere og logoer i øst og vest, er at skabe en rød tråd igennem kommunikationen. At gøre det muligt for potentielle kunder eller besøgende at finde nålen i høstakken; at lede dem sikkert videre i et trygt miljø. Den grafiske identitet skal afspejle de produkter, der sælges, eller dig som person, og samtidigt være både indbydende og nem at forstå.
Det sætter høje krav til personen, der skal skabe denne grafiske identitet. Jeg er uddannet multimediedesigner og har skabelsen af grafiske identiteter – med alt, hvad det indebærer – som en af mine absolutte kernekompetencer.
Min mission er at skabe en grafisk identitet – undertiden kaldet visuel identitet – der afspejler dig perfekt. Jeg glæder mig meget til at vise, hvad jeg kan!

Kom med nøgleordene, så går vi i gang

Den grafiske identitet skal bygges omkring dig eller din virksomhed. Derfor har jeg til at starte med også brug for hjælp fra dig – kom med de nøgleord, der beskriver dig som person, din virksomhed og eventuelt den ydelse du sælger. Hvad vil du gerne lægge vægt på? At du er den billigste, den bedste eller den mest pålidelige? Hvad kender folk dig for?
En anerkendt strategi indenfor markedsføring er at gøre ens styrker endnu stærkere i stedet for at prøve at udbedre alle svagheder. Ved at fortælle mig dine styrker, når jeg har til opgave at skabe en grafisk identitet til dig, kan jeg hjælpe dig med at gøre disse endnu stærkere – det får du mere ud af. Det er sjovere at være den absolut bedste til én ting i stedet for at være nogenlunde til alt. WordPressHjælpen er suveræn til at lave WordPress-hjemmesider og til at skabe grafiske identiteter; men jeg er ikke særligt dygtig til at lave kaffe. Så jeg laver hjemmesider og ikke kaffe. Det går igen i min kommunikation; i min grafiske identitet.

Tøv ikke med at tage kontakt!